Remarketing – jak dotrzeć do każdego klienta?
28 lipca, 2020
Jak zarabiac na facebooku - facebook ads
Jak zarabiać na Facebooku? – przewodnik po Facebook ADS
3 sierpnia, 2020

Odzież z logo firmowym to skuteczna i uniwersalna reklama, która może pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Niejeden pracodawca nadal waha się, czy inwestycja w ubrania reklamowe ma sens. Jednak ci, którzy już się na nią zdecydowali, szybko dostrzegli korzyści wynikające z tej formy promocji. Dlaczego warto więc wykorzystywać odzież reklamową?

Prosty sposób, by zaistnieć w świadomości konsumenckiej

Odzież reklamowa może posłużyć zarówno jako uniform dla pracowników, jak i stanowić miły podarunek dla klientów. Jeśli koszulki reklamowe mają być upominkiem promocyjnym, wtedy warto postawić na jakieś zabawne i chwytliwe hasła reklamowe. Wiele zależy oczywiści od charakteru biznesu, jednak zapadający w pamięć krótki slogan z pewnością przypadnie do gustu wielu klientom i automatycznie wzbudzi zainteresowanie danym biznesem. Według pewnych badań jako gadżet promocyjny lepiej sprawdza się odzież wierzchnia, niż zwykły T-shirt z logo. Kupno bluz, czy koszul reklamowych wiąże się z nieco większym wydatkiem niż zakup koszulek, jednak klienci zazwyczaj chętniej i dłużej korzystają z odzieży wierzchniej.

 Ubrania firmowe mogą również posłużyć jako odzież robocza dla pracowników. Taka reklama jest stosunkowo tania, a przy tym nadzwyczaj skuteczna. Co więcej, odzież reklamowa sprawdzi się wielu biznesach, zarówno w małych, lokalnych firmach, jak i dużych przedsiębiorstwach. Gdzie stosuje się ubrania firmowe? Na przykład w takich miejscach, jak:

  • kawiarnie i restauracje,
  • supermarkety,
  • siłownie i kluby fitness,
  • banki,
  • duże, małe i średnie zakłady produkcyjne,
  • zakłady fryzjerskie i kosmetyczne,
  • sklepy specjalistyczne.

To oczywiście tylko kilka przykładów miejsc, w których ubrania reklamowe znajdą swoje zastosowanie. Tak naprawdę takich biznesów jest znacznie więcej. Warto pamiętać, że im częściej odbiorcy spotykają się logo firmy, tym mocniejsze piętno odciska ono na ich świadomości. Nazwa firmy głęboko zapada w ich pamięć, dzięki czemu marka staje się bardziej rozpoznawalna. Pracownicy, którzy noszą firmowe koszulki stają się żywą, chodzącą reklamą! Jeśli w dodatku odzież reklamowa jest wygodna, wtedy mogą zakładać ją również po godzinach pracy i cały czas promować daną markę. Nic nie zapada w pamięć tak bardzo, jak proste i czytelne grafiki, rysunki i obrazki, dlatego odzież z logo firmy umieszczonym w widocznym miejscu z pewnością sprawi, że zostanie ona zapamiętana przez odbiorców.

Podnoszenie prestiżu i wiarygodności marki

Ujednolicony ubiór pracowników świadczy o profesjonalizmie. Pracownik w firmowym ubraniu wzbudza większe zaufanie wśród potencjalnych klientów, a usługi wykonywane przez niego są postrzegane jako bardziej fachowe. Częsty kontakt wzrokowy z nazwą i logo firmy pozytywnie wpływa na kształtowanie decyzji zakupowych klientów. Ponadto odzież reklamowa może im pomóc rozpoznać w tłumie przedstawiciela danej firmy, gdy będzie chciał zwrócić się o pomoc. Ma to szczególne zastosowanie na przykład w supermarketach, gdzie pracownik w zwykłym ubraniu może łatwo zostać pomylony z kupującym.

Dobrej jakości ubrania reklamowe pomogą w budowaniu pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami. Schludny, dostosowany do charakteru pracy ubiór wszystkich pracowników świadczy o dbałości i profesjonalnym podejściu pracodawcy. Co ciekawe, wiele wskazuje na to, że klienci chętniej korzystają z usług firm i lokali, których pracownicy noszą uniformy. Odzież reklamowa dla firm musi być oczywiście dopasowana do rodzaju prowadzonej działalności. Właściciele zakładów produkcyjnych mogą wyposażyć swoich pracowników w wygodne, bawełniane koszulki z logo firmy, a także ciepłe bluzy, które posłużą im w chłodniejsze dni. W punktach gastronomicznych niewątpliwie dobre wrażenie zrobi odzież reklamowa w postaci fartuchów kucharskich. Natomiast salony kosmetyczne, czy fryzjerskie mogą postawić na ubrania reklamowe, które swoim stylem będą nawiązywały do branży beauty. Jednak niezależnie od charakteru pracy, odzież powinna być dobrej jakości, wygodna i komfortowa w noszeniu. Wtedy posłuży pracownikom przez długi czas i będzie stanowiła doskonałą formę reklamy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.